Subject: FW: Kihelkonna mnt kergliiklustee projekteerimine
From: "Rait Pitk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 13:16:52 +0300

Tere!

Edastan Annalt tagasi tulnud kirja.

Parimate soovidega

Rait Pitk

Taristuinsener

Saaremaa Vallavalitsus

Tere

Viibin puhkusel kuni  30.09 (k.a.) ja alates 01.10 emapuhkusel.

E-kirjadele ligipääs puudub ja neid automaatselt edasi ei suunata.

Palun saata kirjad   <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Juhin tähelepanu, et minu meiliaadressile tulnud puhkuseaegset kirja
automaatselt ei registreerita ja see läheb arhiveerimisele.

Lugupidamisega

Anna Palusalu

planeerimise osakond

kooskõlastuse üksus

peaspetsialist

+372 5850 7716

From: Rait Pitk
Sent: Tuesday, September 24, 2024 12:07 PM
To: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kihelkonna mnt kergliiklustee projekteerimine

Tere, Anna!

Saaremaa Vallavalitsus planeerib Kihelkonna mnt äärde (Lõigus Aia tn kuni
Kuressaare Ringtee) projekteerida kergliiklustee. Teeregistri kohaselt on
tegemist tugimaantee nr. 78 osaga. Kas Transpordiamet peab vajalikuks
selles lõigus tehniliste tingimuste väljastamist või ei peeta seda
vajalikuks, kuna tegemist on omavalitsusele kuuluva maaga.

Kui soovite tehnilisi tingimusi väljastada, teeb projekteerija asjakohase
taotluse.

Lugupidamisega

Rait Pitk

Taristuinsener

Saaremaa Vallavalitsus | Tallinna tn 10, Kuressaare 93819

+372 568 048 96 |  <http://www.saaremaavald.ee/> www.saaremaavald.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.